بازدید 4319

پیروزی پرزدوخورد ایران مقابل ترینیداد با گل انصاری‌فرد

کد خبر: ۸۵۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 15 November 2018

آخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام ملتهای آسیا در تهران، مقابل ترینیداد و توباگو برگزار شد و این دیدار که از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود با برتری یک بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم انصاری‌فرد که در دقیقه 31 این دیدار پنالتی ایران را از دست داده بود، در دقیقه 50 با شوتی از پشت محوطه جریمه تک گل تیم ملی را به ثمر رساند. تیم ملی در این مسابقه تعویض های متعددی انجام داد و از اغلب نفرات در ترکیب استفاده کرد تا در پایان اردوی ماقبل آخر، توسط سرمربی پرتغالی تست شوند.

در دقیقه 32 این مسابقه پنالتی اعلام شده برای ایران که البته بسیار سختگیرانه بود را انصاری‌فرد به مرکز دروازه زد که توپ به پای فیلیپ ماروین، دروازه‌بان ترینیداد و توباگو که به سمت راست شیرجه زده بود، برخورد کرد و در ریباند هم شماره 10 ایران نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ را به بیرون زد.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، وریا غفوری (رامین رضاییان - 77)، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی (اشکان دژاگه - 59)، وحید امیری (امید ابراهیمی - 59)، مهدی ترابی (صادق محرمی - 58)، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد (علی قلی‌زاده - 76).

ترکیب ترینیداد و توباگو: ماروین فیلیپ، جووین جونز (کوردل کاتو- 72)، شلدون بیتائو، دنیل سایرس، خلیم هایلند، عطاالله گوئرا (ماکت دوئین - 62)، لستر پلتیر (عیسایا لی - 82)، آلوین جونز، تریستون هودگه، ناتان لویس، لستون پائول.

شرح گل:

ایران 1 - ترینیداد و توباگو 0 (دقیقه 50: کریم انصاری‌فرد): غفوری با نفوذ تا زمین ترینیداد و توباگو به انصاری‌فرد پاس داد که او هم با حرکت در عرض و شوت محکم از پشت محوطه جریمه به مرکز دروازه، گل اول ایران را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری